BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, June 2, 2011

saya tak menyebelahi manamana pihak !

assalamualaikum,
konbanwa .


haha . hari ni aku rajin lah . sebab aku update 2 kali . 
apa yang membuatkan aku rasa nak update banyak2 ? adalah ..
em , aku rasa serba salah lah . hope yang anda maksudkan tu bukan saya .
apa aku cakap ni ? adalah ..


em , aku terfikir pasal kawan aku kat sekolah . aduh , aku tak rindu dekat sekolah lah .. aku rindu besties aku kat sekolah ..
em , sometimes aku wonder .. teruk sangat ke aku ? teruk ke kawankawan aku ? aku rasa .. em , entah lah . kau orang jelah yang jawab .


batch . talk about batch . yes , aku extrovert . tapi sometimes aku tak rasa bangga langsung jadi apart of extrovertian . kenapa aku cakap macam ini ? sebab aku dah fikir dan teliti betulbetul . betul lah wey , batch extrovert memang teruk . sangat teruk aku rasa . now . see , extrovertian dengan valedictorian macam mana ? sangat tegang keadaan nya kan ? wey , betul lah . sometimes kita kena face something dengan hati terbuka . bukan asyik nak tuduh menuduh one and others and bukan asyik nak pertikaikan sesuatu . 


kau orang , aku rasa terhina kot budakbudak asyik cakap yang tak elok pasal extrovert . kau orang tak rasa nak berubah ke ? wey , aku cakap macam ni bukan sebab dah nak pmr ke apa .. aku cakap just untuk kesedaran masingmasing . now , aku taknak menyebelahi manamana pihak . im on my own way . wey , dahdah lah tu . cuba kau orang fikir , masalah yang budak extrovert buat sangat teruk lah .yang paling teruk pasal kes 3 orang setan bertopengkan manusia tu . aku tahu , bukan semua yang buat masalah , tapi yang kena tempias nya semua . sebab nila setitik , rosak susu sebelanga . so , tak payah lah kau orang nak dengkidengki lagi . fine , aku pon admit yang aku pernah marahmarah dekat batch lain sebab asal problem je mesti form3 . tapi betullah . form 3 weh , FORM 3 yang buat hal . aku dah muak lah wey .


kau orang , especially extrovertian . cuba kau orang try tenangkan jiwa kau orang . wey , batch kita tak dapat berkat weh . manamana kelas kau pergi ZINA depan mata je . DEPAN MATA ! mana nak berkat kau orang punya belajar . hadis sendiri ada nyatakan yang Allah takkan memberi kejayaan kepada sesiapa yang berzina or mendekati zina . wey , dah terang dah ! tak payah lah nak pertikaikan . aku sendiri dah serik dengan kau orang especially budakbudak kampung yang bajet kau orang tu bandar sangat .. yang ada group group tu padahal android pon kau tak tahu apa . bila pengawas tegur kau cakap belakang . bila suruh kosongkan kelas kau orang buatbuat tidur macam bodoh . hesh , aku sendiri bengang dengan batch aku . 


lelaki . yes , boys of extrovert . kau orang sedar tak yang kau orang tu sangat tak matang ? badan je besar cam hape tah tapi otak macam adik aku . perangai pon macam budak baru belajar bertatih . kau orang fikir kau orang bagus sangat ? ye aku tahu bukan semua .. memang ah bukan semua .. aku admit some yang sangat okay . tapi kau nasihat lah yang tak okay tu . ni tak . kau biar je . kadangkadang kau buat taktahu je . wehh ! sampai bila batch kita ni nak dipandang tinggi oleh warga semesra ? sampai bila batch kita nak dapat berkat cikgu ? SAMPAI BILA BATCH KITA NAK JADI ROLE MODEL UNTUK BATCH LAIN ? SAMPAI BILA WEH ?!!


dahla , lamalama aku boleh jadi gila cakap pasal batch . apaapa pon aku nak minta maaf sangat sangat . especially dekat kawankawan batch extrovert sendiri . wey , aku tak ada niat nak benci kat batch aku sendiri . aku just nasihat . yang buruk tu tinggal kan jelah . kalau dia orang tak cari pasal , kita tak payah cari pasal . kalau dia orang cari pasal kita diam je . tak payah nak besarbesar kan hal okay .


untuk batch lain , saya minta maaf kalau buat salah . let bygone be bygone . takpayah ingat kisah lama okay . 


p/s : kalau aku buat salah tegur lah . takpayah nak cakap belakang or heboh kan satu dunia . kalau tak suka dengan cara aku berkawan , takpayah lah kawan dengan aku . buang masa .


bye . tak ada motif . renung renung kan dan selamat berubah :D
peaceoff !


.aishamowfadz.
satu sekolah kenal aku tahu ! (perasan)

0 comments: