BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, June 6, 2011

aku rindu kau orang !

ohh , assalamualaikum .


emm , sejak duamenjak tigamenjak dan bermenjakmenjak ni ,
post aku lain macam je kan ? perasan tak ?
emotional je . haha . okay enough .
dah , aku dah taknak marah sedih or whatever .

lupa nak bagitahu . haritu birthday aku .. wootwoot ! haha
best . keluar dengan family . tapi yang tak best nya family aku tak lengkap time tu . kakak aku tak ada . dekat kolaj dia .
ohh , tapi takpa . ia tak menghalang daripada bapak aku untuk belikan aku hadiah . heheh .. 

aku dapat jam polo and racket tenis yang dah lama aku idamkan .
racket wilson tu .. haha . tapi aku bukan nak cakap pasal hadiah .
aku nak cakap THANK YOU sangatsangat dekat kawan kawan yang wish .
wahh , profil kat fb aku penuh dengan wish yang bermacam jenis . haha .

one more , aku rindu dekat anis . though dia tak wish . takpa aku tahu sebab dia pergi umrah . mulianya .. aku tahu dia ingat birthday aku sebab before dia pergi dia dah risau macammana nak kasi aku hadiah sebab dia balik jumaat . and time tu aku dah pon berada kat hostel .

oh man , how ... takpalah . lain kali eh anis . insyaAllah ada masa .
aku pon rindu jugak dekat wani . though aku baru je jumpa dia but aku still rindu dia . dia sengal . haha . 'wani jgn marah haa'
dia pandai kot . aku doakan 9a kau eh wani .

one more ! the one and only kumbang in my bff list . wahh ! haha
goes to .. syazwan kurakurahidungbabey ! haha . wan jepon yang sengal ever ! wan , jangan marah :D . dia lah yang sengal sekali dan dialah yang buat aku nak terkentot . haha tak senonoh .

huh , aku kalau boleh nak duduk satu rumah dengan korang anis , wani . wan tak . haha . korang yang selalu buat urat geli aku nak putus . sebab aku asyik gelak je . anis , kau boleh masuk raja lawak ah . haha . tuje kott .



yang senyum teruja gila ni ANIS . comel kan ? dia ni budak yang kalau kau duduk lepak dengan dia kau boleh kena penyakit gelak tak henti . haha .


yang lagi seorang yang comel ni WANI . kalau kau pandang sekali mesti kau toleh kepala nak tengok dia balik . haha . budak pandai ni . duduk lepak  dengan dia mesti kepala hotak kau pening dengan cerita dia . huahua .


ni ha ! budak paling bajet nak mampos ni . WAN JEPUN . dia ni kalau cakap pergh ! macam dunia ni dia yang punya . bajet tahu semua padahal mp dp je dia mahir . haha . kalau lepak dengan dia kau akan rasa macam nak bagi dia penendang berapi . haha .

anis , wani , wan . swear aku miss gila kat korang . ni lah geng lepak hangout aku . ==' lepak hangout . ayat cam keling . haha . korang terbaik .  and and and ! aku rindu jugak AISHAH NORAZMI ! oh meng , dia yang selama ni aku ngan anis jadikan bahan lawak . jahat nya aku . haha . tapi dia pun best doh ! kalau duduk lepak ngan dia and anis . boleh putus urat geli ngan urat kentot korang . swear i say . haha . btw , nanti kalau panjang umur and murah rezeki aku belanja kau orang gi genting eh . haha . perasan je nak belanja orang . takpa tu citacita . haha . bye korang 


imyall alot buddy .

.aishamowfadz.
satu sekolah kenal aku tahu ! (perasan)

0 comments: