BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, February 3, 2011

keling mcd , wan mp !

hahaha ! assalamualaikum .
semalam kitorang hangout lagi !
best gila . haha .

mcm ni .. dalam kol 12 tgh hari semalam (rabu)
aku tengah sapu sampah kat rumah (saje promote baik)
then wani call and kate nye lah 'wey , free tak hari ni .. abang aku nak bawak gi mp'
aku pon dengan belum mandi (jgn tegur) pon terus tanye parents
and dieorang izinkan but guna duit sendiri . =.=
that was so annoying !
then , aku pon terus mandi and siapsiap .
then abang wani datang and kitorang pegi mp dengan bahagia nya ! wahh !

sampai je mp jalanjalan .. dah tak tahu nak buat apa pergi dp pulak .
depan je .. sampai dp pergi tengok tiket wayang . nak tengok cerita khurafat !
tapi dah terlambat lah pulak . benci nya ! then kitorang bertiga pergi beli hadiah wani .
benci gila time tu . sebab akak yang balut hadiah tu lembab . haha !
then dah taktahu nak buat ape pergi lah makan kat tempat biase .. MCD !
tempat fav kitorang . aku ajak pegi secret recipe taknak ! haha .
nak tahu tak .. dekat mcd tulah kitorang dapat pengalaman indah bersama seorang mamat india . haha ! gile pecah perut !


time tu kitorang dah habis makan and sembangsembang jap kat mcd tu ..
then ade keling nak lalu and die tersekat sebab tak muat .
lepas tu die cakap , 'dik pelastik pun maw letak dekat kerusi ka'?
kitorang feel so weird ! then aku cakap kat anis (membe) ,
anis , die nak lalu tapi kerusi yang kite letak barangbarang tu halang .
then aku ngan wani (membe) pon gelak !
padahal tahu tak kerusi tu memang dekat situ !
tak halang pon . kawan die yang cine tu yang halang actually .
bapak sakit hati kitorang ! gile lah keling tu !
lepastu kitorang pun bangun lah from kerusi sebab dah nak blah .
and keling tu cakap 'dik , jasamu dikenang' . aku and wani again gelak .
pastu baru aku sedar kenape die cakap jasamu dikenang tu .
sebab bile kitorang bangun dia dapat lalu dengan bahagia nya . hoh ! gila !


after membuncitkan perut seketika .. kitorang pun decide nak jalanjalan kat a' famosa ..
ala , dekat je .. time kat sane kitorang sempat snapsnap beberapa foto yang comelcomel belaka . (comellah sangat )

hey ! comel ape ..
tgok sane >>
haha . comel kan :D
and secara tidak sengaja nye terserempak dengan syazwan rosli as known as wan jepon di facebook . haha !
aku dan anis pun sangat terkejut . bodo punye mangkok .
merayau je keje die . actually aku and anis asyik fighting je ngan die . tapi wani as usual dia senyap . haha !
bodo punya wan . haha !




atas jasa baik aku .. aku pun ade lah snap gambar wan and besties aku yang lain ..
ni hah ! >>
nampak tak laki tuh .. ala ala bosh tu ..
tulah wan kurakurahidungbabey ! (nickname)








okay , dah puas berada di a'famosa , aku , anis , wani pon beredar ke dp balik ..
kitorang sempat shopping baju and aku sorang shopping selendang .
haha . then kitorang gi mcd kejap sebab aku nak beli aiskrim and air .
lepas tu balik !

conclusion is ..

that day was totally awesome !
thanks to anis , wani , *wan* !
because make me laught all the time with you all !
i'm so happy !

-the end-

SEKIAN DARI AISHA MOWFADZ :D

0 comments: